Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hogy is van ez?!

 2011.08.29. 11:44

Egy álmos, nagymellű idegzsába vagyok. A saját agyamra megyek, ha lehetne egész nap aludnék, de közben még mindig nem tudok napirendre térni a melleim hirtelen megnövekedésén.

Egyre inkább hajlok afelé, hogy még is csak sikerült, de annyira, de annyira nem szeretném elkiabálni, hogy még az én férjem uram előtt sem merem kimondani. Ő csak azt látja, hogy vigyorgok mint a tejbe tök.

Miért vagyok állandóan álmos???? Tegnap nagy volt a szám, hogy tele vagyok energiával, az kb. addig tartott amíg leírtam.

Most itt vagyok a munkahelyemen, egy csomó emberrel kéne beszélnem, intéznem kéne a dolgokat, de inkább nem beszélek senkivel, mert szerintem leharapnám a fejét. Ezt sem értem, hogy mitől van?! Nem volt egész reggel semmi bajom.

Nem merek már futni, csak tornáztam egyet Rékára, egy laza 20 percet, de be kell újítanom más videókat is, mert nem akarok belustulni. Ráadásul eldöntöttem, hogy update pékségben fogom ezentúl megvenni a kajámat, mert elvileg azzal hízni nem hízhatok. Ma reggel is már ott vásároltam és finom volt.

Tegnap óta a megnőtt a libidóm is, de mellette, bennem van egy félsz is, hogy mi van akkor, ha attól beindul a vérzés, így hát, még egy pár naőig még tartóztatom magunkat.

Vágyom az ágyikómra, a vízszintre és egy jó nagy alvásra! Ez nem olyan nagy kérés!

Címkék: szex evés alvás terhesség mell baba ciklus növekedés idegesség menstruáció menzesz feszülés

A bejegyzés trackback címe:

https://miertfaj.blog.hu/api/trackback/id/tr493187550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása