De ha egyszer felcsúszik?!?!

 2011.08.01. 15:00

Már mint a trikó, mert ugye azt soha nem akar a helyén maradni. Tudod, amikor gondosan betűröd a nadrágba és csak egyszer ülsz le, vagy hajolsz le valamiért és már a nyakadba van.. marha idegesítő, legalábbis nekem.

Persze, nyáron nem lehet hordani, mert akkor csak nem veszünk fel 66 réteg ruhát. Mi a megoldás? Hát, van aki megfejeli harisnyával (őszintén, ennél kiábrándítóbb dolog számámra nem nagyon létezik, de ha nagyon hideg van és egy vékony nadrágot akarok felvenni, akkor van, hogy én is fel veszek) és abba tűri bele (csoda szép :D), van aki egyszerűen feladja és nem húz trikót és van aki térdig érő trikót talált, na ő a mázlista.

Miért hadoválok én itt a trikóról? :) Azért, mert már ugye említettem, hogy marha nagyon brutális fontos, hogy -30 fokba (de akármilyen hideg/meleg van), ne lógjon ki az ember lányának a dereka! Hogy miért? Nézz utána kérlek az előző bejegyzésekbe, de ha tudod mi a blog témája, ne tegyél fel ilyen kérdéseket.

Nos, mivel én ama egyszerűen szerencsétlen típusú ember vagyok, aki 7000 boltot is megjárok, akkor sem találok megfelelő hosszúságú trikót, ezért én (prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrprrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr-dobpergés) derékmelegítőt használok. Na besza-behu, mi? :) Hát nem a spanyol viasz és nyilván hallottál már róla és miért kerítek ennek ekkora feneket, mert hát ez tök evidens, de kedves olvasóm, ha egyszer nekem ez tök nagy és fontos dolog akkor tessék elviselni, hogy én iiilyen boldogan és lelkesen írok róla.

Bizony. Tehát aki nem hallott még róla (mert akár előfordulhat, hogy van olyan), annak íme egy kis ízelítő: http://www.hippsy.hu/derekmelegito/.

Tehát ez egy sál a derekadnak. Én speciel betűröm, hogy ne is látszódjon (csak ritkán használok színes darabokat, azokat viszont kívül hordom), így lehet akármilyen hosszú az a nyamvadt trikó. Most a hasvillantók és derékmutogatók megfognak kövezni, de előfordul, hogy még nyáron is hordom. Igen, ugyanis este, ha elmegyünk valahova (szabadtéri program, séta, stb.) akkor bizony felveszem, de nem látszik és még a pocimat is leszorítja (mert van mit, de az nem ide tartozik :P).

Nem csak a hippsy-nek van ilyen terméke, hanem a skinny-nek és a lollee-nak is. Én már vettem fehérnemű boltba és bioboltba is, tehát elég sok helyen lehet kapni.

A másik, amiért utálni fognak, az a cipő kérdés. Nagyon sok nagyon fiatal (13-17-18-19 éves) lányon láttam télen BALERINA CIPŐT!!! Kedves gyermekeim és kedves anyukátok, kérdem én, hol horgyátok az eszeteket, de most komolyan?! (akinek nem inge, ne vegye magára) Aztán rohangáltok a dokihoz, hogy fáj a hasad, csípős és véres a pisid, most megmondom, hogy ezért.

Tudjátok télen, amikor bizony, hideg van nem hordunk balerina cipőt, sőt egyáltalán nem hordunk vékonytalpú cipőt. Miért? Mert elég hamar átnedvesedik és nem véd (most meg fogsz lepődni) a hidegtől (mondtam).  Félretéve a viccet, a derekadra és a lábadra azért kell hideg, nedves, nyirkos időben is vigyázni, mert a hidegben lelassul a vérkeringés, ami bizony eléggé segíti a gyulladás és a bacik terjedését.

Ha ezt most sokan olvasnák, szerintem tinédzserek ezrei utáltak volna meg, de majd eljön azaz idő, amikor belátják, hogy talán igazam volt.

 

Amúgy tegnap valamiért nem volt elérhető a blog.hu, fogalmam sincs miért, így ez az oka annak, hogy ma két post-ot kaptatok (ha egy kicsit indulatosnak is tűnt).

 

 

Címkék: divat ruha egészség nők cipő lányok

A bejegyzés trackback címe:

https://miertfaj.blog.hu/api/trackback/id/tr823117185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása