Nincs több sírás!!!

 2011.08.13. 22:48

De nincs ám, mert annak semmi értelme és nem segítek azzal magamon.

Tegnap megbeszéltem az Urammal mindent. Nagyon szeretem!!

A probléma csak az, hogy az utóbbi napok feszült légköre miatt és mert napi 4-ről 3-ra csökkentettem az URX számát, nem vagyok valami jól. Eléggé aktívak is voltunk szexuálisan mostanába, így lehet, hogy az is betett egy kicsit :(... vajon tényleg soha nem fog elmúlni ez a nyavalya?

Voltam ma az Auchenbe és aranyárért vettem vörösáfonya szörpöt, esküszöm olyan, mint a csipkebogyó és a répa keveréke, de meg lehet inni, sőt.

Nagyon elfáradtam. Úgy el tudnék tünni egy időre. Elmenni valami jó kis trópusi szigetre,süttetni a hasunkat, csak egymással foglalkozni és pihenni, pihenni, pihenni.

Vajon hol van a fizikai és szellemi állóképesség határa? Meddig bírja az ember a monotonitást?

Ideje lenne pihenni, talán az lenne a legjobb orvosság minden bajunkra.

A bejegyzés trackback címe:

https://miertfaj.blog.hu/api/trackback/id/tr553151689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása