Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tudom, de még sem!?

 2011.08.26. 12:40

Arról van szó, hogy tegnap délután óta egyre jobban érzem a görcsöket a derekamba és a hasamba, tehát ez egy elég biztos előjele annak, hogy meg fog jönni. De ha így van, akkor miért nem vagyok képes abba hagyni a reménykedést?!

Saját magamat szép kis álomba ringatni... jobban ki sem szúrhatnék magammal, úgy hogy tudom hogy mi van. De mi van ha még se? Na igen, ezzel és az ehhez hasonló kérdéseimmel tudom teljesen megőrjíteni magamat. Na de holnap ez úgy is kiderül.

Azt néztem, pletykalapok, internet, stb., hogy mindenki babát vár. Nyilván ilyenkor azt érzi az ember, hogy rajta kívül mindenki babás. Babát vár a Völgyesi Gabi, a Dobó Kata, a Szorcsik H. Viki, Mel B, stb. Tudom,  most rendkívül fontos embereket soroltam fel, de ez akkor is frusztráló, hogy az amire az ember vágyik mindenkinek sikerül csak neki nem. Lényegében az arcomba nyomják, hogy béna vagy, egy nyomorék és ez neked nem jár.

Na mindegy, már mint nem az, csak hát nem tudok most ezen változtatni, lesz ami lesz, majd dolgozunk még rajta.

Attól tartok, hogy szeptember sem lesz szerencsésebb ebből a szempontból, mert akkor kezdem az Msc képzést és szerintem arra leszek ráparázva. Azt tudom, hogy mérnök statisztikából fogok elhasalni....

Nincs mit tenni, dolgozni az ügyön, addig is szorítok tesóméknak, hogy ott meg szépen időben érkezzen a baba.

 

Címkék: szex terhesség egyetem gabi kata baba tünet msc dobó völgyesi mentruáció előjel

A bejegyzés trackback címe:

https://miertfaj.blog.hu/api/trackback/id/tr533181799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása