Hát én nem..

 2011.08.25. 12:32

...nem vagyok egy türelmes lény az biztos. Majd megőrülök, hogy megtudjam, hogy most akkor valaki van e a pociba vagy sem. Nagyon félek a csalódástól, de azt tudom, hogy a következő egy hét sokkal stresszesebb lesz, mint a többi. Utálok várni....

A helyzetet rontja még pluszban az is, hogy mivel ez a fertelmes meleg van (tegnap itt a Mátrába a napon 37 C volt), a kocsiba megy a légkondi, szerintem jól megfáztam, mert már 3 napja úgy kapar a torkom, mint a fene. Ráadásul ma tényleg egy jó órával tovább aludtam, hogy kipihenjem magam, hogy ne legyek olyan kómás mint az utóbbi napokban, erre ugyan olyan fáradt vagyok mint eddig, mindennek a tetejébe még a nyakamat is elaludtam, szóval szuper.

Azt olvastam valahol, hogy a HCG hormont viszonylag korán, tehát az első elmaradt ciklus előtt is ki lehet mutatni, persze csak a beágyazódás után. Nem akarok ennyire bolondos lenni, hogy már most megcsinálom a tesztet. Tényleg meg akarom vérni, hogy elmarad-e a ciklusom, annál több bizonyíték nem kell nekem.

Istenem Istenem, hát meg fogok bolondulni, mire kiderül valami. Persze csak ha még nem bolondultam meg...

 

Címkék: terhesség fáradtság várakozás baba tünetek torok türelem fájás türelmetlenség hcg

A bejegyzés trackback címe:

https://miertfaj.blog.hu/api/trackback/id/tr353179521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása