Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Eltelt egy hét!

 2011.08.05. 08:25

Ma van pontosan egy hete, hogy kézhez kaptam az áfonyás piruláimat.

Az igazat megvallva, nagyon szeretnék pozitív dolgokat írni róla, de sajnos valamiért eléggé szkeptikus vagyok. Vagy nem merem, vagy nem tudom elhinni, hogy a javulás az ennek a bogyónak köszönhető. Biztos, hogy sokat segített, de ami még szerintem fontos volt az elmúlt egy hétben, hogy új erőre kaptam és teljesen máshogy álltam a dolgokhoz. Tehát gyógyulni akartam és nem süppedtem bele abba, hogy nem segít semmi, már megint csak elkérték a pénzt, de nem kaptam érte semmi, az orvosok nem tudnak semmit, blablabla...

Mondjuk nyilván az is kellett hozzá, hogy lássam a javulást, ha lassan is. Azért azt is megjegyzem, hogy azóta rendszeresen hordom a derékmelegítőmet (mert ezt nem tettem sajna) és sokkal sokkal többet iszom, mint eddig (zöldteát, afonyateát és néha beiktatok egy kis csalánteát is).

Azért így is van néha, hogy érzem a nyomó, feszítő érzést a húgycsövemben, de az közel se olyan elviselhetetlen és fájó, mint egy héttel ez előtt.

Ami azért számomra egy kicsit stresszes az a szex. Nálam sajnos gyakran előfordult, hogy utána pár nappal felerősödtek a tünetek. Ez most is fenn áll, de nem olyan mértékben, ami jó, de sajna valahogy olyan görcsös vagyok közben miatta, tudat alatt bennem van a félelem.  Nekem ez sokáig eléggé nagy gondot okozott, konkrétan nem mertem szeretkezni a párommal, mert féltem, hogy utána rosszabb lesz (az orvosok nem is ajánlják egyáltalán a felfázás alatt a szexuális együttléteket). Mivel nálam a betegség egy-egy ciklusa (amikor megjelenik) több hétig is eltartott és azért olyan sokáig én nem tudom tartóztatni magam, így a félelem és a józan ész felett győzött az ösztön és a szerelem. Ez van, de meg is ittam utána a levét.

Azért pozitív válltozásnak tudom be ezt is, hogy már egyre kisebb intenzítással lobban be, mint annak idején ez a nyamvadt betegség.

Sajnos a baba kérdés nem hagy nyugodni és igazából attól tartok, hogy ez a betegség is hozzájárul ahoz, hogy nem jön a babóca :(

Lehet, hogy azért mert rettenetesen stresszel majd minden élethelyzetben, de lehet, hogy azért mert már szövődményei vannak. Előfordult nálam már, hogy ez a vacak valahogy átment petefészek gyulladásba, de azzal elvileg időben elmentem orvoshoz, de ugye írtam már az előzőekben hogy, a felfázás tüneteit gyakran össze lehet keverni más nőgyógyászati betegségekkel és ugye mi van akkor hogy ha én így nem mentem el orvoshoz??? És a rengeteg antibiotikum amit szednem kellett??

Nagyon sok nyitott kérdés van, de még várok azzal, hogy a babaproject miatt elmenjek orvoshoz. Igazából a stressz is kezd csökkeni körülötem és bennem így bízom benne, hogy hátha....

Holnap nem leszek, megyünk Balatonra egy kicsit feltöltődni, mert az is kell! Így legközelebb majd csak vasárnap írok!

Kellemes hétvégét mindenkinek és jobbulást a betegeskedőknek!

 

Címkék: szex betegség stressz fájdalom egészség gyógyszer meddőség gyógyulás baba gyulladás felfázás

A bejegyzés trackback címe:

https://miertfaj.blog.hu/api/trackback/id/tr423127221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása