Két csík :P

 2011.08.30. 13:44

Nem bírtam tegnap magammal és csináltam egy tesztet.

Nagyon lassan, de két pici piros csík lett rajta :)

Ma reggel megismételtem, mert bölcs oktatóm mondta vala, hogy egy mérés nem mérés. Ma reggel bizony egész hamar megjelent a két csík, így már nincs kétségem. Pontosabban el se hiszem, hiszen a legnagyobb vágyam teljesül. Jövő hétre megpróbálom elintézni az orvost, remélem akkor még nem lesz suli, szóval lesz rá időm. Nagyon várom az UH-t, mert igazából ott fog bebizonyosodni az amit (akit) eddig két csík testesített meg.

Babónak (így hívom a Férjemet), tegnap már elmondtam, hogy Apa lesz, de azért ma reggel is tudatosítottam benne. Édesanyámnak és Édesapámnak is elmondtam, de csak ennyi. Amíg az orvosnál nem jártam, addig nem mondom el senki másnak.

Boldog vagyok. A sulitól azért félek, de boldog vagyok, és álmos.

Köszönöm Istenem!!!!!

Címkék: teszt anya apa terhesség baba babavárás pozitív két uh terhességi csík feszülés

A bejegyzés trackback címe:

https://miertfaj.blog.hu/api/trackback/id/tr743190552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása