visszaszámlálás

 2011.08.22. 13:09

Elvileg szombattól számított 5 napon belül ki kell derülnie mi a helyzet. Fáj a derekem, pontosabban csak húzódik, de tegnap hátizom gyakorlatokat végeztem így lehet amiatt van.

Istenem de jó is lenne, ha sikerülne. Meg fogok bolondulni addig. Se cici feszülés, se émelygés (bár az néha van, de leginkább a vércukor ingadozástól van, szerintem..), se semmi.

Egyik kedves barátném azt mondta, hogy éppen egy állapotos nővel álmodott és hogy az bizros én vagyok, de jó is lenne.

Nem merek bízni benne, mert félek a csalódástól. Hívő embernek tartom magam, de valahogy ilyenkor elvesztem a hitemet, nem kéne.

Olyan jó lenne valakivel beszélgetni aki hasonló cipőben jár!

Címkék: bánat baba tünetek babavárás szomorúság visszaszámlálás türelem terhességi menstruáció

A bejegyzés trackback címe:

https://miertfaj.blog.hu/api/trackback/id/tr73170914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása