Remény..

 2011.08.24. 12:16

Mostanába eléggé fáradt vagyok. Mondjuk ez a hatalmas hőség és hogy viszonylag későn fekszem, de korán kelek nyilván közrejátszik. Tegnap el tudtam voln aludni ülve az irodába. Akár most is... :)

Ami még reményt kelthet, hogy nem jöttek még ki a sárkányjegyek, az az a pattanások, pedig ilyenkor pár nappal előtte 2-3 db itt szokott virítani a fejemen.

Derekam nem fáj, pedig van, hogy egy héttel előtte már szokott, de volt olyan is, hogy egyik pillanatról a másikra kezdet el fájni és görcsölni, majd kettő perc múlva megjött.

A hangulatom semmi különös, szerintem, Férjem szerint hisztis/pityogós, de mint említettem az utóbbi pár napban már bármilyen pózban tudnák aludni, tehát szerintem csak fáradt vagyok.

Nagyon jól esik a mozgás kora reggel és este, de egy kicsit félek, hogy mi van akkor, hogy ha már van valaki a pocimba és ezzel ártok neki. Minden második nap kocogni járok, illetve Rubint Réka napi 20 perces blokkjaiból csinálok meg 1-2, attól függően mennyi időm van.

Édes JóIstenem kérlek segíts és add, hogy most sikerüljön!!!

Címkék: terhesség remény futás baba torna tünetek réka mozgás türelem rubint kocogás

A bejegyzés trackback címe:

https://miertfaj.blog.hu/api/trackback/id/tr113175718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása