Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Átalakulás?!

 2011.08.08. 12:59

Az ok, hogy két napig nem voltam és nem írtam, mert Balatonon nem ez volt az első dolgom, de az nem azt jelenti, hogy senki ne is olvassa, amit írok. Eléggé elkeserít....

Na, nem szomorkodom, hanem leírom mire is gondoltam.

Mivel nálam a tünetek majdnem teljesen eltűntek, ezért arra jutott az eszembe, hogy akkor rátérek a baba projectre. Persze közbe, ha van valami újdonság vagy valami érdekesség a hólyaghuruttal kapcsolatban, akkor természetesen leírom. Azt azért megjegyzem, hogy régen éreztem ezt a semmit :), a jó értelembe vett semmit, se fájdalom, se nyomó, se csípő érzés, semmi. Csak vagyok. Ami még jobb, pedig féltem, hogy ma ennek meglesz a böjtje, hogy egy nagyot szeretkeztünk a férjemmel, de nem.

Minden kedves eddigi olvasómnak, sorstársamnak most már bátran merem ajánlani a calivita- URX gyógybogyóját. Csak neten keresztül lehet megrendelni, de megéri.

Tehát Baba-project: ami biztos, hogy tegnap előtt volt a ciklusom utolsó napja és a peteérést 10-13 közé várom.  Akkor bizony olyanok leszünk, mint a nyuszik, de persze nem olyan félénkek. Azt hiszem egy-két napos cickafarktea kúrát is beiktatok és hát 25-30 nap múlva majd kiderül. A visszaszámlálás majd 13.-án indul.

Addig is, egy kis csemege a pH-ról, pontosabban a hüvely és a vizelet pH-ról:

http://lifenetwork.hu/lifenetwork/noi-egeszseg/20100415-a-huvely-optimalis-pherteke.html

http://hoxa.hu/?p1=cikk&p2=1660

Az én esetemben mind a kettő fontos, hogy normál értéke legyen, mert így a baktériumok se szaporodnak a nagyvilágba és a spermiumok is eljuthatnak oda ahova kell.

Plusz elhatározásom az is, hogy szeretnék sokkal egészségesebben élni. A cigit már több, mint egy éve letettem egyik napról a másikra. Nagyon szerettem, marha erős elvonásitüneteim voltak, de sikerült.

Alkoholt nem iszom, ha igen nagyon ritkán és tényleg nagyon keveset, régebben megütöttem vele párszor a bokámat.

Nekem a kaja a gyenge pontom. Nem vagyok kövér, de nem is vagyok vékony, olyan Beyonce és Liptai Claudia között tengődöm, csak földihalandó kiadásban. Szeretnék fitt és egészséges lenni, mire megfogan a baba és természetesen nem elhízni, mert annál rosszabb kevés van számomra.

Tehát ezek a tervek. Remélem menni fog.

Címkék: szex táplálkozás alkohol egészség cigi fogyás cickafarktea peteérés mozgás vizelet megtermékenyítés ph hüvely felfázás hólyaghurut urx

A bejegyzés trackback címe:

https://miertfaj.blog.hu/api/trackback/id/tr303133853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása